Alice maakt ons warm

Ik zag Alice deze week een aantal keren langskomen. Alice voert vanaf 20 augustus campagne. Alice is internet en telefonie.

Bbned, InterNLnet en Telecom Italia hebben Vanessa Hessler (wow) gevraagd om de rol van Alice te spelen.
‘Sex sells’ immers en in de markt van breedband internet en telefonie moet je met grof geschut te werk gaan.

Alleen… ik krijg alleen direct een ontzettend Beau van Erven Dorens gevoel.

Internet en bellen. Goedkoop, simpel en eerlijk.
Met Scarlet liep het niet zo goed af, of wel?
Beau’s breedband sloeg de plank mis door veel te beloven en weinig waar te maken.
Scarlet was afgelopen jaar een van de grootste dalers als je kijkt naar advertentie-uitgaven.

Een nieuw merk introduceren in de verzadigde markt van breedbandaanbieders is niet simpel. De sexy Alice wil zich profileren als bijzonder klantvriendelijk. Een goeie keus!
Maar gaat Alice het daarmee winnen van @Home, Het Net, UPC of Orange?
Ik denk van niet…

By | 2017-05-12T10:30:01+00:00 augustus 30th, 2007|Marketing|

About the Author:

Ik ben een ervaren vernieuwer. De afgelopen 15 jaar heb ik vele grote en kleine organisaties geholpen met groeien. Ik ontwikkel krachtige digitale producten, services en proposities. Mijn kracht ligt in het overbrengen van visie en creëren van commitment. Ik voel me vrij bij directie, management of specialist en stel me onafhankelijk en onbevooroordeeld op. Het is mijn missie om mensen en technologie op een mooie manier samen te laten werken. En niet zomaar; ik ben er voor de merken die willen bijdragen aan een blije, gezonde en welvarende samenleving.

Leave A Comment