/, Strategy/Continue verandering

Continue verandering

Continue verandering

Verandering is de regel, niet de uitzondering. Ben je een organisatie in verandering? Dan kun je niet achterover leunen. Je ontdekt je dat de tijd van changemanagement voorbij is. In plaats van te sturen op een veranderingproces, moeten je gaan werken aan een verandercultuur.

Zelfvoldane merken zullen uitsterven

Hoe een verandercultuur er voor jouw merk uitziet is volkomen afhankelijk van welke klanten je bedient, en in welke markt je je begeeft. Een aantal dingen zijn zeker: je kunt niet stilzitten, negeren of duiken.

By | 2017-08-30T06:59:02+00:00 juni 19th, 2017|Business, Strategy|

About the Author:

Ik ben een ervaren vernieuwer. De afgelopen 15 jaar heb ik vele grote en kleine organisaties geholpen met groeien. Ik ontwikkel krachtige digitale producten, services en proposities. Mijn kracht ligt in het overbrengen van visie en creëren van commitment. Ik voel me vrij bij directie, management of specialist en stel me onafhankelijk en onbevooroordeeld op. Het is mijn missie om mensen en technologie op een mooie manier samen te laten werken. En niet zomaar; ik ben er voor de merken die willen bijdragen aan een blije, gezonde en welvarende samenleving.