//Deliver results, not reports

Deliver results, not reports

Hoe zorg je voor resultaten in plaats van rapporten?

Deliver results, not reports. Die slogan hebben hebben al veel consultancy bureaus in hun propositie verweven. En wij precies zo.

Het klinkt makkelijker dan het is.
internetpeople stelt zich al een paar jaar ten doel om onze producten resultaatgericht te maken.
We willen vernieuwers zijn in onze industrie. Maar valt echt niet mee. We durven gerust te delen dat het af en toe vallen en opstaan is, maar we leggen de lat ook hoog.

Echte resultaatgerichtheid betekent structureel inleven in je opdrachtgever, maar vooral het probleem dat hij of zij probeert op te lossen. dat inleven is niet een halfuurtje dat je neemt voor het uitbrengen van je offerte, het is een principe dat in onze bedrijfsvoering op meerdere momenten een plek heeft gekregen.

Onafhankelijkheid
Allereerst keuze is een principiële. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het pensioen van een hele studio met mensen. In plaats daarvan, benutten we de kracht van gecontracteerde partners. We zullen daardoor altijd een onafhankelijke positie in kunnen nemen, we hoeven niet te sturen op productionele omzet.

Goede definitie van resultaat
Als bureau worden we ingehuurd voor de oplossing van een probleem. Dat gieten we dan samen in een project of een proces. Uiteindelijk leveren we dus tijd en kennis. Maar leidt die inzet ook tot het gewenste resultaat?

Alleen als je goed weet vast te leggen wat het resultaat moet zijn, kun je er ook op sturen. Sturen op uren of processtappen? Ook prima, maar het zijn middelen die je nooit los van je project of procesresultaat mag laten.

De juiste financiële prikkels
We willen onze financiële prikkels altijd afstemmen op de uitkomsten voor onze klant. Daarom zijn onze verdienmodellen flexibel, we kunnen op verschillende manieren onze betrokkenheid en beloning aanbieden.

Ondernemend
Wanneer mag je je partner, mede-oprichter of investeerder noemen? Het zit hem niet in een ondernemende cultuur of start-up mentaliteit. Als je tijd, geld of kennis durft in te zetten zonder daar direct iets voor terug te vragen. Je wil samen winst behalen, maar durft ook verlies te maken.

Een doordenkraam
We prikkelen onszelf om door te blijven denken, ook als de trein al rijdt. Werken we continu toe naar een goed eindresultaat, of zijn we aan het hollen om klaar te zijn? Hebben we 2 keer nagedacht of kiest iemand voor de eerste en niet de beste oplossing?

idea-to-results

Onze ThinkThinkGo© benadering

By | 2017-07-12T10:25:51+00:00 oktober 26th, 2015|Business|

About the Author:

Ik ben een ervaren vernieuwer. De afgelopen 15 jaar heb ik vele grote en kleine organisaties geholpen met groeien. Ik ontwikkel krachtige digitale producten, services en proposities. Mijn kracht ligt in het overbrengen van visie en creëren van commitment. Ik voel me vrij bij directie, management of specialist en stel me onafhankelijk en onbevooroordeeld op. Het is mijn missie om mensen en technologie op een mooie manier samen te laten werken. En niet zomaar; ik ben er voor de merken die willen bijdragen aan een blije, gezonde en welvarende samenleving.