/, Business, Internet, Marketing, Strategy, Systems/Over Microsoft en digital leadership

Over Microsoft en digital leadership

Inmiddels weet iedereen die dit leest dat Microsoft Linkedin wil overnemen voor 26,2 miljard dollar, oftewel ongeveer 50 procent meer dan de beurskoers. Het Financieele Dagblad meldde al dat Twitter waarschijnlijk de volgende prooi is. Het artikel laat in het midden of bedoeld wordt dat Microsoft de kopende partij zal zijn, maar gezien hun strategie lijkt dat niet waarschijnlijk. Alhoewel… gezien de eerdere overnames weet je het bij deze club natuurlijk nooit zeker.

Stef Heutink over Microsoft en digital leadership

Voor iedere dienst die Microsoft levert is of een goedkopere of een betere beschikbaar, voor iedere innovatie ook. Geen idee waar ze naartoe willen. Rijk, groot, machtig zijn ze al. Maar de mensen: ze houden gewoon niet van Microsoft.

Lees de column van Stef op Marketingfacts

By | 2017-08-30T06:59:44+00:00 juni 16th, 2016|Branding, Business, Internet, Marketing, Strategy, Systems|

About the Author:

Stef Heutink is creative director bij Brickson en internetman van het eerste uur. Stef denkt sinds 1993 vanuit business, marketing en communicatie.